niedziela, 5 stycznia 2014

To co jest przyczyną Twoich najgłębszych cierpień, jest zarazem źródłem Twoich największych radości.

Siemson! ;d u mnie wszystko gicik :) wolne powoli się kończy co mi się zbytnio nie podoba. Szczególnie wstawanie rano... gdzie np dzisiaj po 13 wstałam xd ale tak to jest jak się chodzi późno spać. Ale dla takich rozmów warto. Podsumowując ten długi weekend to poznałam jedną fajną osóbkę, a z drugą rozwinęłam znajomość! Czemu wszyscy fajni tak daleko mieszkają?... gdyby byli stąd zupełnie inaczej bym czas spędziła! No ale cóż, będziemy się umawiać ;d Zaraz wychodzę z domu, już się ogarnęłam. Do książek coś nie zaglądam, ups. Nie mam ochoty jakoś, ciągle coś do roboty jest, albo w domu mnie nie ma. Dzisiaj nowy odcinek ekipy z Warszawy! Na początku nie podobał mi się ten program, ale teraz strasznie się związałam z nimi ;d 



miłego xoxo

2 komentarze:

  1. Przefajny Post : ) Jesteś śliczna : ) No też się zgadzam , mogło by byc jeszcze troszkę wolnego ... Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny cytat:)
    Zapraszam do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń