niedziela, 29 września 2013

Strach w nas siedzi, mocniej niż zawiść, więc nawet się nie dziw, że jesteśmy gotowi by zabić.

O masakra jak mnie plecy bolą. Musiałam przepisać 3 strony z Polaka i 6 stron z zawodowych. Nie lubię potem mieć braki. 
Ha, jutro mam jeszcze wonle bo szkoła organizuje jakiś rajd rowerowy na który nie jadę. Wybieram się za to z mamą na miasto. Magda ma jutro urodziny, więc muszę wszystko dokupić. Mam nadzieję, że spodoba się jej prezent. 
Zarobiłam dzisiaj 50zł, najsik. Już miałam pustki w portfelu. 
Z tych nudów siedzenia w domu przeczytałam 3 książki. Ale za to obejrzałam zaledwie 2 filmy i ani jednego odcinka Plotkary. SO BAD! Ale jakoś mi się nie chcę, wolę poczytać. Tak, mam nasrane.

Na początku przyznam, że mnie nudził i nie wiedziałam o co chodzi. Dopiero po 30 minutach załapałam i przyznam, że mnie wciągnął.

Świetny, kocham wszystko co związane z duchami. 

Miłej niedzieli :)

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz