wtorek, 19 listopada 2013

Na tej drodze bywa ślisko.

Nie byłam dzisiaj w szkole. Ból brzucha mnie zmusił do zostania w domu. Całe szczęście, że znam już jego przyczynę! Pospałam do 11, a potem poszłam z mamą na obiad. 
Robi się już coraz zimniej. Nienawidzę tego! Już nawet nie wiem jak się ubierać. W drodze do szkoły za gorąco, a w szkole trzęsę się z zimna. 
Męczy mnie już ta szkoła, naprawdę. Mam dosyć codziennie siedzieć tam od 8 do 15. Dzień w dzień. W sobotę jadę do Koszalina, więc znowu się nie wyśpię, ale przynajmniej miło spędzę dzień. Mam taką nadzieję. 
Wciąż boli mnie brzuch, ale już nie tak jak na początku. To już 5 dzień. To mnie wykańcza, serio. Kobiety mają przesrane.
Czytam teraz nudną książkę. Ewidentnie mnie nudzi! Ale już doczytam do końca no bo jak to tak inaczej ;)



Tak sobie dzisiaj leniuchowałam.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz