poniedziałek, 11 listopada 2013

Bo jak mi się coś nie podoba, to generalnie kurwa widać to po mnie

No i wróciłam z tych pięknych, ale jakże krótkich wakacji. Bardzo mile spędzony czas z wspaniałymi ludźmi. Miałam niestety dwie nieprzespane noce. Zasypiałam na 5 min i po chwili jakby coś mnie budziło. Nie umiem tego wyjaśnić. Jeny, nie wiem co się dzieje z tym fbl. Już mnie irytuje i to strasznie. Piątkowy dzień to dla mnie istna katastrofa. Do dzisiaj niestety go odczuwam. Ale trudno. Trzeba z tym jakoś żyć. Tak cholernie mi się nie chce iść jutro do szkoły. Skończyłam czytać 6 część Harrego. To chyba najsmutniejsza część ze wszystkich. Teraz się biorę za " Wciąż ją kocham ". W sobotę babcia chce jechać ze mną do Szczecina, ale nie wiem czy się wybiorę. Muszę to przemyśleć jeszcze. 


Obejrzane:

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz