czwartek, 28 listopada 2013

Się porobiło j​uż nie dzielimy ​razem ławki , choć kiedyś byli​śmy jak szlugi z​ jednej paczki

Dawno mnie tutaj nie było, ale niestety czas mi na to nie pozwala. Codziennie wracam przed 16 do domu. Wychodzę ciemno, rano ciemno. Żadnych swoich spraw nie mogę załatwić. A jak już mi się uda to wracam do domu po 20, takie mam teraz życie. Ale jestem szczęśliwa. Postanowiłam sobie, że się poprawie w nauce i w końcu, nie wiem od ilu tam spełniłam te postanowienie. Mam zaledwie 3 pały, reszta ocen świetne. Nie mówię, że zaczęłam się uczyć, ale po prostu uważam na lekcjach, nie śpię tylko pracuje. 

W sobotę byłam w Koszalinie. Boże, co za typki. Nie ma to jak chodzić z butelką od Coli, a w środku mieć alkohol. Pozdrawiam was. Pozory mylą.

Jutro do babci, w sobotę mają 39 rocznicę ślubu. Podziwiam ich, naprawdę.

Obejrzane:


xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz