wtorek, 15 października 2013

myśli kreują naszą rzeczywistość.

Tragiczny dzień. Już dawno nie byłam tak zdenerwowana. Jestem cholernie zmęczona i marzę o chwili kiedy położę się spać. A jeszcze nauka przede mną. Na szczęście niezbyt dużo jej. 
Nawet nie mam ochoty więcej tutaj dzisiaj pisać. Już jest znacznie lepiej. Ale nerwy ciągle trzymają. 
A teraz poznajcie moje nowe dziecko :
Zakochałam się <3! Całą kasę na nią wydała, ale nie żałuję :) Przynajmniej humor się poprawił.

Kolejna książka którą czytam.

Film :
Strasznie mnie znudził. Końcówka to już wgl jak z marsa. Ciekawi mnie czy książka również tak samo nudna. I ten genialnie przetłumaczony tytuł...

W piątek lub poniedziałek idziemy ze szkoły do kina. Najsik. W końcu mądrze myślą!
Idę zamulać.
xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz