czwartek, 10 października 2013

Bandyci w oczach społeczeństwa , bo za dużo w nas szaleństwa.

Siemson! Wczoraj tutaj nie zawitałam bo miałam zamuła ( jak zwykle ), ale wczoraj to już wybitnie. Zresztą i tak nie wydarzyło się nic takiego. No może poza jednym, ale mniejsza. Trzeba żyć dalej, bynajmniej muszę. Nikt nie pyta czy chcę. 

Dzisiaj na 8.55, niezapowiedziana kartkówka z GD, ale oczywiście z moją inteligencją jakoś poszło i nie spodziewam się 1! Jutro na 8.40 do 12.30! TYLE WYGRAĆ! I długi weekend! TYLE WYGRAĆ! 

Masakra jaką dużą tabletkę muszę połykać. Wczoraj 2 razy do niej podchodziłam a i tak nie połknęłam. Trzeba być kretynem, żeby robić takie wielkie. 

Zaraz włączę sobie jakiś film, potem książka i polaka trzeba zrobić. 

Taka sobie ja z dzisiaj :)

Wczorajszy film :
Polski film, więc jak zwykle co drugie słowo to przekleństwo. Jakoś nie bardzo mi przypadł do gustu. Liczyłam na coś innego czytając tytuł.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz