piątek, 20 września 2013

" Coś jest a później tego nie ma, to nie ściema "

Wrzesień już prawie za nami. Póki co oceny naprawdę dobre, same 4 i 5. Zobaczymy jak długo pociągnę. Ale staram się a to najważniejsze. Mam teraz naprawdę same fajne przedmioty, a nie to co rok temu. To była porażka..
Dzisiaj dosyć leniwy dzień. Irytuje mnie praktykantka od polaka. Raptem kilka lat starsza od nas a uważa się za nie wiadomo kogo. 

Popołudnie z J. W końcu się komuś wyżaliłam tak jak powinnam. Trochę plotek, trochę buszowania po sklepach. Nogi mnie bolą bo wybrałam dzisiaj na koturnie. Ale czas się przyzwyczajać!

Cieszę się, że już piątek. W końcu sobie pośpię. A teraz czas na film jak zwykle. Moje nogi muszą odpocząć! A potem zapewne książka i gazeta. Miłego weekendu! 

xoxo C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz